UWAGA!

INFORMUJEMY, ŻE DO 22.12.2020 r. PAŃSTWOWA SZKOŁA MUZYCZNA I i II STOPNIA IM. KAROLA SZYMANOWSKIEGO W PŁOCKU BĘDZIE OTWARTA:
PONIEDZIAŁEK -PIĄTEK 
OD GODZ. 7:00 DO 20:00
SOBOTA OD GODZ. 8:00 DO 16:00
NIEDZIELA - zamknięta

WAŻNE!!!
Nowe godziny funkcjonowania sekretariatu i administracji dla interesantów:  
PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK: od 9:00 do 14:00


do dnia 22 grudnia 2020 r. kontakt z sekretariatem od godziny 8:00 do 15:00 możliwy jest zarówno telefonicznie (nr. tel. 24 2622470), jak i mailowo
(adres e-mail: sekretariat@psmplock.pl)

Pozostałe ADRESY E-MAIL znaleźć można tutaj: https://www.psmplock.pl/kontakt

ZIMOWA AKADEMIA MUZYKI 2021

REGULAMIN UCZESTNICTWA - ZAM 2021

ZAPISY TRWAJĄ DO 30 LISTOPADA!

WAŻNE!!!
Informacja w sprawie organizacji pracy szkoły od 26 października została przesłana wszystkim użytkownikom poprzez dziennik elektroniczny Fryderyk. Bardzo prosimy o zapoznanie się.

WAŻNE!!!

Szanowni Państwo,
w związku z rosnącą ilością zakażeń wirusem SARS-CoV-2 wprowadzamy
w sekretariacie obostrzenia związane z przyjmowaniem interesantów - zarówno uczniów, rodziców, jak i nauczycieli. Wszystkie sprawy prosimy zgłaszać telefonicznie lub e-mailowo, na ile to możliwe będziemy starali się je rozwiązywać drogą elektroniczną.


W kwestii użyczania i zdawania instrumentów: do piątku (23.10.2020 r.)
w zwykłych godzinach; od 26.10.2020 r. zawieszamy wydawanie instrumentów/podpisywanie umów do odwołania (w kwestiach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny).

BEETHOVEN
KONCERT Z OKAZJI OBCHODÓW 250. ROCZNICY URODZIN KOMPOZYTORA

foto

Szanowni Państwo,
W związku z potwierdzeniem pozytywnego wyniku zakażenia wirusem SARS-Cov-2 u jednego z nauczycieli instrumentalistów naszej Szkoły informuję, że wszystko odbywa się zgodnie z procedurami właściwymi dla takiej sytuacji. Szersza informacja na ten temat została przekazana społeczności szkolnej przez Dyrektora, poprzez Dziennik Elektroniczny.

35

GŁOSUJEMY!!!

To ostatni moment!

Szanowni Państwo,
przypominamy, że CZWARTEK, zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora
nr 02/10/2019 z dnia 17 października 2019 r., ustanowiony został DNIEM WEWNĘTRZNYM pracy sekretariatu. Tego dnia pracownicy sekretariatu nie przyjmują interesantów, a Dyrekcja Szkoły odbywa jedynie wcześniej zaplanowane spotkania.

ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW Z DNIA 7 SIERPNIA 2020 R.
par. 24 dotyczący zakrywania ust i nosa w przestrzeni publicznej

WYDARZENIE

06.10.2020 r.

godz. 18.00

WEJŚCIÓWKI NA  KONCERT (+ COVID'owa ANKIETA) DO ODBIORU W SEKRETARIACIE (PT - do 15.30; PON. - do 18.00; WT. - do 15.30).
PROSIMY O ZAPOZANIE SIĘ Z ZASADAMI UCZESTNICTWA
W KONCERCIE ZAMIESZCZONYMI W PLIKU OBOK.

5 PAŹDZIERNIKA BIBLIOTEKA SZKOLNA
BĘDZIE CZYNNA
OD 14.00 DO 17.00

XVI Konkurs Pianistyczny 
im. Haliny Czerny-Stefańskiej i Ludwika Stefańskiego

30 listopada - 4 grudnia 2020 r.

ODWOŁANY!!!

Z przykrością informujemy, że z powodu pandemii COVID-19 oraz restrykcji sanitarnych z tym związanych, XVII edycja Konkursu Pianistycznego im. Haliny Czerny-Stefańskiej i Ludwika Stefańskiego w Płocku, zaplanowana w dniach 30 listopada – 4 grudnia 2020 roku nie odbędzie się. W obecnej sytuacji nie mamy możliwości bezpiecznego przeprowadzenia konkursu.

Nowy termin zostanie podany po uzgodnieniach z CEA.

Organizatorzy

Krótki film o tym, jak się "wykuwają" Płockie Talenty...

Autor: PIOTR TYBURSKI

UMOWY UŻYCZENIA INSTRUMENTÓW - PRZEDŁUŻAMY!!!

Szanowni Państwo,

przedłużamy czas zawierania umów użyczenia instrumentów muzycznych. W najbliższych dniach spisywać je będziemy we:

wtorek (22.09.) i piątek (25.09.) - w godz. 7.30 - 15.30,
oraz
środę
(23.09) i  czwartek (24.09.) - w godz. 9.00 - 17.00   
w Sekretariacie Szkoły. TYLKO W OBECNOŚCI NAUCZYCIELA.

UMOWA będzie sporządzona na podstawie WNIOSKU (wydanego i podpisanego przez nauczyciela) oraz PROTOKOŁU ZDAWCZO-ODBIORCZEGO instrumentu, wystawianego w magazynie instrumentów. Należy je mieć przy sobie.

Wcześniej musicie Państwo oddać poprzedni instrument (jeśli taki posiadacie), okazując w sekretariacie DOKUMENT PRZEPROWADZENIA KONSERWACJI oraz PROTOKÓŁ ZDAWCZO-ODBIORCZY (z magazynu instrumentów), zaświadczające o tym, że instrument został oddany w stanie niepogorszonym.

WYDARZENIE

24.09.2020 r.

godz. 19.00

PLAN ZAJĘĆ TEORETYCZNYCH 

I STOPIEŃ

II STOPIEŃ

UMOWY UŻYCZENIA INSTRUMENTÓW - WAŻNE!!!

Szanowni Państwo,

Umowy użyczenia instrumentów muzycznych spisywać będziemy w następujących dniach:|

14.09. (poniedziałek), 15.09. (wtorek), 18.09. (piątek) - w godz. 7.30 - 15.30,
16.09. (środa), w godz. 9.00 - 17.00   
w Sekretariacie Szkoły. TYLKO W OBECNOŚCI NAUCZYCIELA.

 

UMOWA będzie sporządzona na podstawie WNIOSKU (wydanego i podpisanego przez nauczyciela) oraz PROTOKOŁU ZDAWCZO-ODBIORCZEGO instrumentu, wystawianego w magazynie instrumentów. Należy je mieć przy sobie.

Wcześniej musicie Państwo oddać poprzedni instrument (jeśli taki posiadacie), okazując w sekretariacie DOKUMENT PRZEPROWADZENIA KONSERWACJI oraz PROTOKÓŁ ZDAWCZO-ODBIORCZY (z magazynu instrumentów), zaświadczające o tym, że instrument został oddany w stanie niepogorszonym.

 

Zapraszamy w nadchodzącym tygodniu.

Ogłoszenie dotyczące składu
oraz prób Orkiestry Symfonicznej PSM 

UWAGA!

 

W roku szkolnym 2020/2021 z powodów organizacyjnych nie będą realizowane następujące przedmioty: 

  • nauka akompaniamentu i gry a’vista (dotyczy tylko uczniów klas fortepianu),

  • zespół kameralny (dotyczy tylko uczniów klas fortepianu),

  • fortepiany obowiązkowe w klasach I - IV w.i. PSM II stopień.

Realizacja tegorocznych wymiarów wyżej podanych przedmiotów odbędzie się w latach późniejszych.

LISTA OSÓB PRZYJĘTYCH DO

PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA

LISTA OSÓB PRZYJĘTYCH DO 

PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ II STOPNIA

Gorąco zachęcamy, aby na bieżąco śledzić wydarzenia z  życia naszej szkoły na Facebooku

Zasady_udziału_w_Płockim_Wtorku_Muzycz